E-mail
Kunnen we je helpen? 050 - 313 88 56

Deze mooie samenwerking begon met de wens voor het beschrijven van 3 krijtborden en monde uiteindelijk uit in een geheel nieuwe huisstijl...

 

Om een sprekende huisstijl te kunnen realiseren zijn we begonnen met het ontwikkelen van een merkstrategie. De Drie Gezusters wil haar huidige imago graag veranderen en zich in de toekomst meer gaan richten op de doelgroep 25-45 jaar. Bij dit nieuwe imago hoort ook een nieuw logo. Het logo diende modern, herkenbaar en gebruiksvriendelijk te zijn zodat het toegepast kan worden op alle kleurrijke ondergronden die reeds in het huidige interieur, op het terras en aan de gevels aanwezig zijn.

 

Een geweldige uitdaging die uiteindelijk heeft geresulteerd in bovenstaand logo. We hebben daarvoor zelfs een eigen lettertype gecreëerd, genaamd Karakter. Het logo vertegenwoordigt uiteraard de drie zussen, ieder met hun eigen karakter. Ze staan bovendien (letterlijk) achter elkaars keuzes en ideeën. De subtitel Grand Café & Terras geeft meteen weer wat gasten kunnen verwachten. Met haar hoge plafonds en spectaculaire kroonluchters ademt De Drie Gezusters de sfeer van weleer. Zowel binnen als op het verwarmde terras is het mogelijk om gezellig en intiem te genieten van koffie- en theespecialiteiten, ontbijt, huisgemaakt gebak, lunch, borrel en diner.

 

De nieuwe huisstijl is inmiddels doorgevoerd op de volgende communicatiemiddelen:

  • Briefpapier
  • Visitekaarten
  • Menukaart (binnen en buiten)
  • Busbelettering
  • Bieretiketten
  • Cadeaubon
  • Bestekzakjes
  • Krijtborden
  • ...en nog veel meer!

 

ARTNOËL

De illustraties die in de huisstijl naar voren komen zijn gemaakt door Noël Hariri. Zij is de kunstenares achter het bedrijf ArtNoël. Bekijk meer van haar werk op www.artnoel.nl.

 

VormgevingVormgeving

 

 

 

Vraag offerte aan
VormgevingVormgeving
 
VormgevingVormgeving