Stadspaviljoen Het Hofhuys


Restaurant Zalen De Hertenkamp heeft een nieuwe naam: Stadspaviljoen Het Hofhuys

We hebben al sinds 2005 een fijne samenwerking met deze klant. Al geruime tijd waren er plannen om een nieuwe naam en huisstijl te ontwikkelen die beter past bij het bedrijf en de ondernemers. Wij zijn gevraagd om te helpen met de transformatie naar een nieuwe en moderne identiteit met een pakkende naam en huisstijl.

Geweldig om voor deze ondernemers, waar we al lange tijd de communicatie en marketing voor doen, een nieuwe huisstijl te creƫren die helemaal past bij de mogelijkheden die ze bieden en de prachtige locatie in het centrum van Assen. Sinds 17 juli 2020 is Stadspaviljoen Het Hofhuys geopend voor het grote publiek!

109775809 3405473199487391 8126784743853159776 o

De nieuwe bedrijfsnaam


Stadspaviljoen Het Hofhuys is een krachtige naam die de kernwaarden van de organisatie goed uitdraagt. De naam 'Het Hofhuys' is een combinatie van de familienaam Hofstra en het woord huis. Ondernemers Johan & Jorinde willen hun gasten op een persoonlijke wijze een warm en gastvrij gevoel van thuis meegeven.

Het huys is de overkoepelende term waarbinnen gasten allerlei mogelijkheden en onderdak geboden kan worden in de vorm van gelegenheden, zakelijke bijeenkomsten en trouwerijen.

Buitengewoon genieten van rust, ruimte & Drentse gastvrijheid. 

Een volledig nieuwe huisstijl


Beeldmerk en logo

Het beeldmerk is een subtiele en chique weergave van het stadspaviljoen aan de rand van het Asserbos. Het logo wordt hierdoor echt eigen en uniek. De karakteristieke vormen van het pand zijn goed te herkennen in het logo.

De kleur groen staat voor rust, veiligheid, groei en ontwikkeling. Het symboliseert de unieke ligging van Het Hofhuys aan de rand van het Asserbos, in het groen. Samen met het eigenzinnige lettertype ontstaat er een krachtig en chique logo dat helemaal past bij de identiteit van de organisatie.

Logo Stadspaviljoen Het Hofhuys
Signing Het Hofhuys

Verschillende communicatiemiddelen


De nieuwe huisstijl is inmiddels doorgevoerd op de communicatiemiddelen van de organisatie. Hieronder ziet u een aantal voorbeelden, onderverdeeld in offline en online.

Offline

  • Briefpapier
  • Visitekaarten
  • Menukaarten
  • Tafelkaarten
  • Belettering pand

Online

  • Website
  • Nieuwsbrief
  • SEO
  • Online marketing

Webdesign


Ook de website is volledig vernieuwd en van deze tijd gemaakt. Elementen zoals gerecycled en kraftpapier komen in de huisstijl en dus ook in de website naar voren. Daarnaast zijn de techniek, veiligheid, teksten, SEO, conversie en gebruiksvriendelijkheid geoptimaliseerd.

Bekijk de website op: www.hofhuys.nl.

Website Het Hofhuys