E-mail
Kunnen we je helpen? 050 - 313 88 56

Merkstrategie

Het is voor ons erg belangrijk om een creatief proces te starten vanuit de merkstrategie van de organisatie. Een sterk merk is altijd gebaseerd op een goed doordachte strategie. We willen graag weten wat de ondernemer beweegt. Kortom, we willen u en uw drijfveren écht leren kennen.

 

Alleen dan kunnen wij unieke en passende ontwerpen maken die voor u en de organisatie van toegevoegde waarde zijn. In een aantal persoonlijke gesprekken, door onderzoek en één of meerdere brainstormsessies, wordt een strategisch plan ontwikkeld. Deze merkstrategie fungeert als leidraad voor het gehele project.

 

De merkstrategie bevat o.a. de volgende onderwerpen:

  • Analyse huidige situatie (Ondernemersvisie, producten en diensten, personeel, verdienmodel en historie)
  • Omgevingsanalyse
  • SWOT analyse
  • Doelgroepanalyse
  • Doelstellingen voor korte en langere termijn
  • Merkstrategie (inventarisatie en advies huisstijl, communicatiemiddelen en marketingactiviteiten)

Merkstrategie